søndag den 30. juni 2013

Afsted det går...

Nu har jeg skrevet og slettet igen - jeg ved ikke hvor mange gange. Jeg er fuldstændig kommet ud af skrive træning. Ordene står i kø for at komme ud og ned på skrift, men de slår kolbøtter og snubler på vejen og lander helt forkert.
På loftet har jeg en kasse med dagbøger og års kalendre for flere år tilbage. Ja tilbage til omkring 3. klasse. Det at skrive har fungeret som en ventil for mig og da jeg ikke har skrevet her på bloggen de sidste tre måneder og inden da meget sporadisk, ja så skulle man mene at mit hoved er ved at boble over med bogstaver. Som jeg sidder her, er jeg fuldstændig blank. Men det er vel som med al anden træning, det skal holdes ved lige, hvilket jeg vil betræbe mig på at gøre - så har jeg ikke lovet for meget. 
Jeg håber ikke at alle mine dejlige læsere har forladt bloggen i mellemtiden. Det er dejligt at vide at nogle læser med. Samtidig mangler jeg "historierne" til når jeg kreere private fotobøger. Det gør indholdet mere levende - ikke just hvad man kan sige om bloggen den seneste tid. 

Ingen kommentarer: